Večina priljubljenih referenc je zdaj na zalogi na sedežu EBC v Las Vegasu v ZDA in na sedežu v Združenem kraljestvu. Nove ploščice EBC SR, ki so na voljo z možnostmi z visokim in srednjim trenjem, so oblikovane tako, da zasenčijo vse organske in karbonske dirkalne zavorne ploščice v smislu zmogljivosti in življenjske dobe.
Medtem ko se konkurenca trudi, da bi organske in polkovinske ploščice trajale dlje in dlje, da bi dosegle vrhunec vzdržljivosti zavornih ploščic, je EBC ubral svež nov pristop z mešanico stisnjenih in toplotno zlitih (sintranih) kovinskih zlitin v prahu, da zagotovi zavorne ploščice, ki zavirajo bolje in zdržijo dlje kot skoraj vse.
Čeprav so označeni z vzdržljivostno stopnjo, so te blazinice enako doma v kateri koli obliki dirkanja na zaprtem krogu, kratkotrajnem ali dolgotrajnem.
Nova serija SR je na voljo v dveh mešanicah, SR11™ različica s srednjim trenjem in SR21™ z možnostjo višjega trenja.
SR11™…
Blazinice EBC Sintered SR so razred zase.
Izdelana v ameriški tovarni EBC Brakes, SR zagrize močneje in zdrži dlje kot karkoli drugega, ne da bi poškodovala rotorje. V preteklosti je bilo nekaj sintranih blazinic, a nikoli takih.
S tehnologijo prenosnega filma, uporabljeno pri ustvarjanju te spojine, je obraba diska skoraj popolnoma odpravljena. Ker je “trda” ploščica v smislu stisljivosti, pomeni, da bo tudi občutek pedala boljši in bolj odziven.
Življenjska doba obrabe je velika in testi so pokazali 3- do 5-krat daljšo življenjsko dobo kot pri konkurenčnih polkovinskih blazinicah.
Zmes SR11™ s srednjim trenjem je namenjena osnovnim avtomobilom, ki vozijo pred ulico, kjer obstaja visok učinek ABS na avtomobilu, ali za sprednji in zadnji del dirkalnih avtomobilov s krmiljenjem poševnosti. SR je torej izdelan le v omejenem obsegu sistemov ultra hitrih uličnih vozil ali za zavorne čeljusti za popolne dirke, kot so AP, Brembo, Alcon in Wilwood, ki bodo na trg prišle spomladi 2022.
Največja prednost SR je dvojna… več ugriza, manj bledenja in NAJNIŽJI strošek na dirkalno miljo katere koli blazinice.
Druga velika prednost je skoraj takojšnje zaviranje, pridobljeno s SR po zgolj uskladitvi ploščic z rotorji, zavore so takoj tam od mraza do 900 °C (okolje – 1650 °F)
Na SR NI KEMIČNE POSTELJNINE, preprosto jih namestite in dirkate, saj ni hlapljivih snovi, ki bi jih lahko izgorele, še ena prva v tehnologiji dirkalnih zavor
Leta 2021 je dirko SR izvajalo na desetine najboljših ekip in vsaka je zahtevala zaloge za tekmovalno sezono 2022.
Če resno želite zmagovati na dirkah, morate preizkusiti ta izdelek.
NAMIG za namestitev – uporabite SR21™ spredaj in SR11™ zadaj
Večina priljubljenih referenc je zdaj na zalogi na sedežu EBC v Las Vegasu v ZDA in na sedežu v Združenem kraljestvu. Nove ploščice EBC SR, ki so na voljo z možnostmi z visokim in srednjim trenjem, so oblikovane tako, da zasenčijo vse organske in karbonske dirkalne zavorne ploščice v smislu zmogljivosti in življenjske dobe.
Prva prava vzdržljivostna zavora na svetu.
Medtem ko se konkurenca trudi, da bi organske in polkovinske ploščice trajale dlje in dlje, da bi dosegle vrhunec vzdržljivosti zavornih ploščic, je EBC ubral svež nov pristop z mešanico stisnjenih in toplotno zlitih (sintranih) kovinskih zlitin v prahu, da zagotovi zavorne ploščice, ki zavirajo bolje in zdržijo dlje kot skoraj vse.
Čeprav so označeni z vzdržljivostno stopnjo, so te zavore enako doma v kateri koli obliki dirkanja na zaprtem krogu, kratkotrajnem ali dolgotrajnem.
Nova serija SR je na voljo v dveh mešanicah, SR11™ različica s srednjim trenjem in SR21™ z možnostjo višjega trenja.
SR21™…
Zavore EBC Sintered SR so razred zase.
Izdelana v ameriški tovarni EBC Brakes, SR zagrize močneje in zdrži dlje kot karkoli drugega, ne da bi poškodovala rotorje. V preteklosti je bilo nekaj sintranih blazinic, a nikoli takih.
S tehnologijo prenosnega filma, uporabljeno pri ustvarjanju te spojine, je obraba diska skoraj odpravljena. Ker je “trda” ploščica v smislu stisljivosti, pomeni, da bo tudi občutek pedala boljši in bolj odziven.
Življenjska doba obrabe je velika in testi so pokazali 3- do 5-krat daljšo življenjsko dobo kot pri konkurenčnih polkovinskih blazinicah.
Zmes SR21™ z ultra visokim trenjem je namenjena samo sprednjemu in zadnjemu delu dirkalnih avtomobilov s krmiljenjem prednapetosti. SR je torej narejen samo za polne dirkalne čeljusti proizvajalcev, kot so AP, Brembo, Alcon in Wilwood, in bo na voljo spomladi 2022.
Največja prednost SR je dvojna… več ugriza, manj bledenja in NAJNIŽJI strošek na dirkalno miljo katere koli blazinice.
Druga velika prednost je skoraj takojšnje zaviranje, pridobljeno s SR po zgolj uskladitvi ploščic z rotorji, zavore so takoj tam od mraza do 925 °C (Ambient – 1697 °F)
Na SR NI KEMIČNE POSTELJNINE, preprosto jih namestite in dirkate, saj ni hlapnih snovi, ki bi jih lahko izgorele, še ena prva v tehnologiji dirkalnih zavor
Leta 2021 je dirko SR izvajalo na desetine najboljših ekip in vsaka je zahtevala zaloge za dirkalno sezono 2022.
Če resno želite zmagovati na dirkah, morate preizkusiti ta izdelek.
NAMIG za namestitev – uporabite SR21™ spredaj in SR11™ zadaj