EBC GD sport zavorni disk

EBC Brakes izdeluje številne svoje serije rotorjev v obratih, odobrenih s standardi ISO in TÜV, v Združenem kraljestvu ali Italiji. Na žalost se je glavna livarna v Združenem kraljestvu, ki nam je dolga leta oskrbovala velik odstotek naših potreb, zaprla (kot tudi vseh 13 livarn, ki smo jih uporabljali v preteklosti v ZDA – žalostno je videti, da se to dogaja), vendar imamo zdaj akreditirane livarne linijo po standardih ISO in BS5750, ki smo jo zdaj skrbno izbrali in obiskali, da bi nadomestili dobave v Združenem kraljestvu, saj nadaljujemo s svojim ciljem, da svojim strankam ponudimo samo najboljše izdelke. Globalne zaloge in zmogljivosti se spreminjajo. Te spremembe moramo upoštevati, vendar smo pri EBC pri tem IZJEMNO previdni.

Kakovostni ulitki za odličen izdelek
Kjer so bili za dopolnitev ponudbe kupljeni ulitki ali končni rotorji, najstrožje kontrole kakovosti, ki si jih lahko zamislite, zagotavljajo varnost in kakovost delov, ki jih prodajamo. EBC dodaja vrednost svojim izdelkom z najstrožjo kontrolo kakovosti in specifikacijami ter 100-odstotnim iztekom, metalurgijo in preverjanjem dimenzij, poleg tega pa so vsi športni rotorji v ZDA nameščeni bodisi v obratu v Las Vegasu operacije v ZDA bodisi v Združenem kraljestvu.
Vsi športni rotorji se nato pred sprostitvijo uravnotežijo in pregledajo odtekanje.
EBC Brakes izdeluje vse svoje diske serije GD in USR z dolgotrajnim premazom, odpornim proti koroziji. Prevleka je bodisi svetovno znana termična črna, ki ščiti območja rotorja brez zavor pred korozijo, na primer znotraj območja pometanja ploščic in znotraj pesta.

Thermic Black & Nitrotherm™
Izkazalo se je, da reže s širokimi odprtinami v seriji GD Sport Rotors znižajo temperaturo zavor do 100 stopinj, tako da pod obremenitvijo vlečejo hladilni zrak pod zavorno ploščico. Super tiha serija Ultimax USR z režami deluje tudi hladnejše skupaj z novo dvosmerno serijo BSD.
Vsi modeli ponujajo prednosti, kot so:
Hladnejše zavore
Odpornost proti pokanju je možna z izvrtanimi rotorji
Vodno blato in ostanki se iz zavornega območja izločijo z vzorcem rež, ki je zaradi tega v celoti obdelan do roba rotorja. (Reže, ki se ustavijo pred robom rotorja, lahko povzročijo nabiranje ostankov in nastanejo rebra na zunanjem robu rotorja.)
Ko se blazinica in rotor obrabljata, reže ohranjajo popolnoma ravno in gladko površino blazinice in preprečujejo rebranje rotorja.
V svetovnem merilu je večina rotorjev EBC izdelanih iz visokokakovostnih ulitkov G3000 ali G3500 z visoko vsebnostjo ogljika in 100 % teh je natančno strojno obdelanih, uravnoteženih in preverjenih v Združenem kraljestvu ali ZDA.

Preden se odločite
Pri izbiri med dizajni EBC vam lahko pomaga naš izbirnik ploščic in diskov.
Na voljo so štiri izbire športnih rotorjev, prvovrstni OEM slog brez utorov, modeli GD, USR in BSD, in ko pride do obrabe, je vse mogoče posnemati in življenjsko dobo večkrat podaljšati s to stružnico za zavore v avtomobilu. Popolnoma raven gladek in poravnan RABLJEN rotor je lahko pogosto boljši od novega rotorja, saj se matrica za ulivanje sčasoma usede. Številni izdelovalci avtomobilov OEM dejansko posnamejo rotorje na avtomobilu z NOVEGA, da jih poravnajo z avtomobilom, in rez, ki odstrani le majhno količino, ne naredi diska/rotorja pod minimalno debelino, če je opravljen pravilno.

Izjava o kakovosti
EBC proizvaja veliko večino svojih avtomobilskih rotorjev, vključno z
Vrhunski zavorni rotorji v Veliki Britaniji ali Evropi.
Težave z geometrijo
Eden od sedmih avtomobilov ima v svoji življenjski dobi težave z geometrijo, ki lahko vplivajo na krmiljenje in povzročijo tresenje zavor. To NI problem kakovosti izdelka! To se lahko zgodi, če preprosto sunete robnik ali zapeljete čez luknjo. EBC ni edini pri prepoznavanju te težave, ampak je edini dobavitelj zavor na planetu, ki je pripravljen ponuditi diagnozo in rešitve.
Težave z namestitvijo ali izčrpanostjo pesta
Ti povzročijo tako imenovano DTV. Spodnji videoposnetki prikazujejo, kako popraviti tresenje zavor, ki ga povzroča DTV (različica debeline diska). DTV se razvije v avtomobilu po 3000-4000 miljah zaradi iztekanja, vgrajenega v avto, ali zaradi nepravilne poravnave rotorjev ob namestitvi. To je precej pogosta napaka pri sodobnih avtomobilih in mnogi avtomobili to zahtevajo ob vsaki menjavi rotorja. vozniki tudi zamenjujejo popačenje pesta s težavo s kakovostjo rotorja, vendar je v 99% primerov dtv težava avtomobila, ne pa kakovost rotorja. rotorje lahko zamenjate kolikorkrat želite, poskušate rešiti tresljaje in težava bo izginila le nekaj tisoč milj in se nato vrnila. to pomeni, da ste v dobri veri kupili nove rotorje, vendar težava ni rešena in ne bo za vedno izginila, dokler ne izvedete tega postopka. po tem posnemanju površine rotorja boste imeli gladke zavore, bolj učinkovite zavore in nič vibracij. pri nameščanju novih rotorjev je celo zelo koristna praksa, da s tem poceni postopkom vse štiri rotorje posnamete v popolno poravnavo na vašem avtomobilu.
Popačenje rotorja
Popačenje rotorja zaradi DTV je zelo pogosto, pravzaprav ima eden od sedmih avtomobilov težave z geometrijo krmiljenja, bodisi ko je izdelan na novo ali po tem, ko je sunil robnik ali udaril v veliko luknjo. Nepoučeni ljudje še vedno pravijo, da so moji rotorji zvit. No, inženirska dejstva so, da se rotorji ne zvijajo, izdelani so iz litega železa, so zelo močni in jih je mogoče občasno ogreti in ohladiti ter se ne bodo popačili, to počnemo dan za dnem na naših dinosaurjih v laboratoriju EBC. Zato ves svet še vedno uporablja lito železo kot material za zavorne rotorje vozil, nikoli ni bilo nič, kar bi ga premagalo in verjetno nikoli ne bo. Stroji Pro Cut delujejo tako na navadnih rotorjih, še bolje pa na rotorjih z režami in vrtanjem vseh vrst.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja