EBC plavajoči sport zavorni disk

En ogromen preskok za zaviranje zmogljivosti

Izdelava se sreča s finimi materiali v našem najzmogljivejšem rotorju do sedaj.
Čeprav EBC hitro prehaja na svoje najnovejše srebrno sive kolutne rotorje generacije 3, bodo vsi kolutni rotorji SG in SG2F v bližnji prihodnosti ostali v prevleki diskov prve generacije. Diski/rotorji SG2F/SG2FC bodo imeli črn obroč in pesto. Območje, pometeno z blazinico, se hitro obrabi do naravnega železa na obroču diska in vsa nepometena področja ostanejo zaščitena s črnim premazom, razen če so opečena, na primer na zunanjih robovih, zaradi trde uporabe in višjih temperatur, ki se jim ni mogoče izogniti.

Popolnoma lebdeče…
Po obsežnem razvojnem programu, tisočih urah dyno testiranj in izgradnji popolnoma nove proizvodne linije na sedežu EBC Brakes World v Northamptonu v Združenem kraljestvu, EBC z veseljem lansira novo serijo visoko zmogljivih dvodelnih popolnoma plavajoči zavorni rotorji pod novo ustanovljeno podznamko EBC Brakes Racing.
Ob začetku tega projekta je bila misija ekipe EBC Brakes Racing jasno opredeljena; za razvoj najkakovostnejšega 2-delnega plavajočega zavornega rotorja, ki je na voljo na današnjem trgu. Sestavni deli in tehnologija, uporabljena v teh zavornih rotorjih, ponazarjajo to prizadevanje za končno in absolutno kakovost, ki doseže vrhunec v zavornem rotorju, ki se popolnoma ujema z najvišjimi zavornimi zahtevami sodobnih zmogljivih cestnih in dirkalnih avtomobilov.

Popolnoma plavajoči dvodelni rotorji/diski SG2F
Rotorji ‘SG2F’ služijo kot neposredna zamenjava za zmogljiva vozila, kjer so standardno nameščeni dvodelni zavorni rotorji, npr. Nissan GT-R (R35).
Če ima vozilo 2-delni zavorni rotor s pogonom na zatiče kot originalno opremo, EBC-jeva 2-delna nadgradnja rotorja SG2F neopazno zamenja rotor s pogonom na zatiče s pravim popolnoma lebdečim 2-delnim rotorjem, pri čemer ne zahteva nobenih sprememb vozila.

Pretvorbe dvodelnega pesta in obročastega polnega rotorja SG2FC
SG2FC 2-delne pretvorbe plavajočega rotorja, ki nadgradijo OEM 1-delne rotorje iz litega železa v zmogljive 2-delne plavajoče alternative*, npr. Rotorji Ford Focus RS (mk3), Honda Civic Type R (FK8)SG2FK, ki so vključeni v EBC Brakes Racing Balanced Brake Kits™.

Opomba: * Vse 2-delne plavajoče predelave ‘SG2FC’ bodo brezhibno nadomestile 1-delni rotor OEM in so zasnovane za integracijo z zavorno čeljustjo in ploščicami OE brez potrebnih sprememb vozila.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja