EBC Bluestuff NDX brake pads

Narejena za hitrejše napenjanje in zmanjšano zgodnje bledenje Bluestuff je naša priporočena dirkalna zavora za začetnike. Prinaša srednjo življenjsko dobo in je kot tak izbira že nekaj sezon v dirkah BMW Cup.

Nova Bluestuff je nedvomno priporočena zavora za EBC Track-day. Za daljše dirke si oglejte serije EBC RP1, RPX ali SR.

Bluestuff, ki je odobren za ulično uporabo z oznako R90, je zaradi svoje neverjetne zavorne moči in visoke odpornosti proti bledenju priljubljena. Idealna zavora za nadgradnjo pri težjih terenskih vozilih in 4 x 4 pri ulični uporabi ter je zelo priljubljena celo pri specialnih cestnih vozilih.

Bluestuff je začetna dnevna steza in dirkalna podloga, ki ima dobre ulične manire in je dejansko odobrena s strani R90 za ulično vožnjo. V seriji Bluestuff sta dve spojini Bluestuff NDX z višjim trenjem 0,52 Mu in novi Bluestuff B z nižjim 0,42 Mu.

Ker ima Bluestuff odlično hladno trenje in je zelo nadzorovana, je ta zmes hitro postala izbira zavornih ploščic za voznike zmogljivih cestnih avtomobilov na trgih ZDA in Azije, kjer homologacija R90 ne velja. Nedavno je EBC z veseljem objavil, da je Bluestuff opravil obsežno testiranje, osredotočeno na ceste, in pridobil odobritev R90 v večini EU. opreme, zaradi česar je edinstvena, saj je prva ploščica, ki je resnično osredotočena na stezo in je tudi popolnoma zakonita za uporabo na javnih cestah po vsej Evropi. Ni zahteve za EU. stranke obvestijo svojo zavarovalnico po namestitvi blazinic, odobrenih z R90.

Za stranke, ki imajo izkušnje s široko priznanim materialom Yellowstuff EBC, se Bluestuff ponaša s podobnim profilom trenja, vendar z uporabno višjim koeficientom trenja v zdaj večjem delovnem območju, kar daje občutek, kot bi si predstavljali Yellowstuff po dvojnem pitju espressa. Bluestuff ima dodatno prednost veliko hitrejšega ležišča v času in ima visok koeficient trenja brez občutka grabljivosti, s čimer dvigne stvari na stopnjo višje od EBC-jevega materiala Yellowstuff, tako da prinaša vrhunsko modulacijo pedala na sledilno ploščico s še večjo odpornostjo proti bledenju.

Pri načrtovanju dneva na dirkališčih je bistvenega pomena tudi posteljnina v razredih Bluestuff in Yellowstuff, da nepravilno položite blazinice. Ko spreminjamo spojine za nadaljnje povečanje učinkovitosti, se ta nasvet spreminja, naš najnovejši nasvet o posteljnini v teh dveh hibridnih razredih za uporabo na progi je tukaj.

Za stranke, ki iščejo ultimativno cestno/sledilno ploščico s še večjo stopnjo zmogljivosti, si oglejte ponudbo EBC-jevih dirkalnih zavornih ploščic RP-1 in RP-X, ki zagotavljajo hitrejše vstavljanje in odpornost proti bledenju pri višjih temperaturah.

Materiali EBC za steze in dirke so izjemno prijazni do zavornih kolutov, zaradi česar so še posebej zaželeni za sodobne zmogljive avtomobile, ki imajo v tovarni zapletene in izjemno drage dvodelne sisteme zavornih kolutov. Kupci poročajo, da so ploščice EBC za steze in dirke veliko prijaznejše do zavornih kolutov kot primerljive polkovinske ploščice, podobne granitu, ki lahko trajajo dlje, vendar s seboj potegnejo rotorje.

informacije o izdelku
Ko rečemo “Trackday”, ne podcenjujte tega fantastičnega materiala.

Razlog, da opozarjamo uporabnike na besede Trackday (v ZDA znane tudi kot lapping), je fantastična sposobnost tega materiala, da se hitro uleže. Vozniki, ki so pripravljeni za konec tedna, ne želijo preživeti svojih krogov v zavornih ploščicah.

Ko pa ga uporabljajo resnejši vozniki na dirkalnih stezah, ta material navduši in do temperatur rotorja 0–550 °C (okolje – 1000 °F) je Bluestuff prava izbira. Ta material so uporabljale številne dirkalne skupine pokalnih dirkalnih avtomobilov v Evropi.

Material blazinice NDX je vezan na jeklene nosilne plošče s pomočjo patentiranega sistema kljuk NUCAP NRS, ki poveča strižno trdnost in trdnost spoja za faktor pet ter preprečuje ločitev blazinice od plošče. Blazinice se nato zapečejo in zmeljejo ter imajo velike utore Vee, ki ujamejo večjo količino odpadkov zaradi uporabe steze.

Ciljna uporaba so vse vrste hitrih in težjih avtomobilov v zmogljivi in dirkalni vožnji z veliko podaljšano življenjsko dobo v primerjavi z našimi prejšnjimi blazinicami razreda Yellowstuff.

Narejen s kljukicami Nucap NRS na hrbtnih ploščah, ki preprečujejo možnost odlepitve blazinice.

Bluestuff je na voljo v različici z visokim trenjem NDX pri 0,52 Mu in nižji različici B za mnoge zadnje aplikacije na lažjih avtomobilih z nižjim 0,42 Mu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja