Naše radikalno izboljšane okolju prijazne zavorne ploščice Ultimax. Če ste mislili, da je naša zavorna ploščica Ultimax dobra, je ta še BOLJŠA.
Če preprosto potrebujete kakovostno nadomestno ploščico OEM, ne iščite dlje kot zavorno ploščico Ultimax2™.
Zavorne ploščice Ultimax2™, izdelane v proizvodnem obratu Bristol EBC Brakes, so čudovito oblikovana zavorna zmes, ki dobro vzdrži, proizvaja minimalno količino prahu in je odlična izbira za mestnega ali vsakodnevnega voznika. Zakaj bi porabili več, če potrebujete samo kakovostno nadomestno blazinico?
Zavorna ploščica Ultimax2™ je popolnoma NEKOVINSKA ploščica, ki ne vsebuje jeklenih vlaken, zaradi česar je čistejša ploščica veliko manj agresivna od zavornih rotorjev iz litega železa.
Ultimax2™ je bil prav tako ocenjen s kodo “N” po ameriškem sistemu ocenjevanja zavor, kar pomeni, da prejme TOP nagrado za svoj okolju prijazen status in je prav tako dosegel tako želeno oceno trenja GG, skoraj nezaslišano v industriji avtomobilskih zavor.
Zavorna ploščica Ultimax2™ bo zamenjala originalni material predhodnika Ultimax na podlagi rotacije zalog.
To je enako čisti zavori, ki traja dlje, podaljšuje življenjsko dobo diska, oddaja nič toksičnosti in je prava zavora prihodnosti. Zavorni učinek z oznako GG je resnično neverjeten in zagotavlja močno zaviranje ob prvi uporabi zavore.
Ultimax2™ je bil tudi obsežno testiran v hladnih in vlažnih razmerah v severni Evropi in Skandinaviji ter na Karibih pri vročih in vlažnih temperaturah, kjer je bil hrup zavor NIČ.
GG trenje ocenjeno z največjim zavornim učinkom
Najbolj ocenjeno z razredom N po okoljskem testiranju v ZDA po SAE J2975:2011
To zagotavljajo zavorne ploščice Ultimax2™…
– Vrhunska podloga za vsakodnevno vožnjo R90.
– Ima rdeč površinski premaz za takojšnje varno zaviranje po namestitvi.
– Nov 100 % okolju prijazen material z NIČ sulfidov.
– Podložke za zmanjšanje hrupa niso potrebne.
– Več ugriza zaradi mraza.
– Deluje tako v vročem in suhem podnebju kot tudi v mrazu.
– Popolnoma odobren R 90, kot je bil originalni razred Ultimax.
Informacije o izdelku
Črno kodiran v ponudbi EBC EBC Ultimax je v celoti odobrena serija zavornih ploščic ECE R 90 in po nižji ceni, ki je manj kot POLOVIČNA cena originalnih delov, vendar POVSEM ENAKOVREDNA glede na svojo varnostno odobritev zavor R 90. Ultimax ponuja odlično vrednost za denar in prvovrstno varnost pri vožnji.
Neposredni ekvivalent originalnim zavornim ploščicam
Primerno za splošno uporabo na javnih avtocestah v vročem in hladnem podnebju
Naša najtišja formula ploščic za tiho zaviranje
Progresiven občutek zaviranja z odličnim hladnim trenjem
Prevleka Brake-In™ za pospešeno ležišče blazinice v obdobju
R90 odobren in tako zakonit za uporabo na javnih cestah na evropskih trgih
Narejen s kljukicami Nucap NRS na hrbtnih ploščah, ki preprečujejo možnost odlepitve blazinice
Ni primeren za uporabo na progi
Podloga z visokim trenjem, zasnovana za splošno nadomestno uporabo na avtomobilih, kombijih in terenskih vozilih (4×4).
Uporaba tehnologije s podstavki, posnetimi robovi in režami ter vključevanje EBC-jevega edinstvenega premaza BRAKE-IN za super hitro vstavljanje blazinic (v Evropi so podložene le določene številke, v ZDA so podrobljene VSE serije Ultimax).
Zavorne ploščice s črno kodo EBC so torni material vrhunske kakovosti z visokim trenjem, ki je odobren v skladu z varnostnimi predpisi za zavore ECE R90 in so kot take popolnoma enakovredne originalnim ploščicam, ki so v vašem vozilu nameščene iz tovarne – vendar za veliko manj denarja.
Naj vam nižja cena zamegli pogled na ta izdelek vrhunske kakovosti, te blazinice bodo ustavile vaše vozilo tako hitro kot katera koli druga originalna oprema in hitreje kot večina poprodajnih blazinic. Ena briljantna lastnost ploščic EBC R90 je njihova zmožnost odpravljanja zavornega tresenja in te ploščice bodo NADOMESTILE blago zavorno tresenje po 300-400 miljah uporabe. Nazivni koeficient trenja 0,46 z minimalnimi poškodbami rotorja in podobnim prahom kot originalni deli.
Zmanjšana obraba rotorja
Obraba diska je z materialom EBC zmanjšana do 50 % v primerjavi z bolj abrazivnimi polkovinami. Običajno je zamenjava rotorja pri vsaki menjavi ploščic pri nekaterih OE delih, vendar je pri EBC precej pogosto videti, da en rotor zdrži DVA niza življenjskih dob ploščic, kar nudi znatne prihranke. To NE pomeni, da se tudi EBC blazinice hitro obrabijo.