Izdelan z uporabo natančnih surovcev iz sive litine GS3000, je disk BSD natančno strojno obdelan, pregledan, ravno podložen, metalurško preverjen, uravnotežen in odporen proti koroziji, obdelan v tovarni EBC Northampton v Združenem kraljestvu in je na voljo za sprednjo in zadnjo namestitev.
Kontrole kakovosti
Edinstvena zasnova reže z rezilom pomaga odstraniti vroče pline iz zavornega območja na hiter in učinkovit način veliko bolj kot enosmerna reža. To pomaga, da so ploščice bolj ploske in zavore hladnejše. Funkcija več prekrivajočih se rež zmanjša hrup zavornega vetra.
Začetna ponudba diskov z rezili pokriva 80 % evropskega trga vozil za športne zavore. Ti zavorni koluti, ki se uporabljajo v povezavi s športnimi zavornimi ploščicami EBC Greenstuff ali najbolj prodajanimi zavornimi ploščicami Redstuff ali najzmogljivejšimi zavornimi ploščicami Yellowstuff, so zasnovani tako, da se hitreje ustavijo in delujejo hladnejše z manj toplotnimi popačenji ter odličnim videzom. Vse osvajalne nove zavorne ploščice EBC Bluestuff NDX bodo prav tako dobro delovale s temi diski, vse podrobnosti si lahko ogledate s klikom na zgornje povezave.
Izdelano z Discalloy
BSD (Blade Sports Discs) so izdelani iz edinstvenega materiala, znanega kot “discalloy” za sprednjo in zadnjo opremo.
Zasnova reže za rezila je posebej oblikovana za učinkovito odstranjevanje vročih plinov, kar pomaga ohranjati zavorne ploščice hladnejše in bolj ploščate. Več rež se prekriva, da zmanjša zvok zavornega vetra.
Izjava o kakovosti
EBC proizvaja veliko večino svojih avtomobilskih rotorjev, vključno z
Vrhunski zavorni rotorji v Veliki Britaniji ali Evropi.
Težave z geometrijo
Eden od sedmih avtomobilov ima v svoji življenjski dobi težave z geometrijo, ki lahko vplivajo na krmiljenje in povzročijo tresenje zavor. To NI problem kakovosti izdelka! To se lahko zgodi, če preprosto sunete robnik ali zapeljete čez luknjo. EBC ni edini pri prepoznavanju te težave, ampak je edini dobavitelj zavor na planetu, ki je pripravljen ponuditi diagnozo in rešitve.
Težave z namestitvijo ali izčrpanostjo pesta
Ti povzročijo tako imenovano DTV. Spodnji videoposnetki prikazujejo, kako popraviti tresenje zavor, ki ga povzroča DTV (različica debeline diska). DTV se razvije v avtomobilu po 3000-4000 miljah zaradi iztekanja, vgrajenega v avto, ali zaradi nepravilne poravnave rotorjev ob namestitvi. To je precej pogosta napaka pri sodobnih avtomobilih in mnogi avtomobili to zahtevajo ob vsaki menjavi rotorja. vozniki tudi zamenjujejo popačenje pesta s težavo s kakovostjo rotorja, vendar je v 99% primerov dtv težava avtomobila, ne pa kakovost rotorja. rotorje lahko zamenjate kolikorkrat želite, poskušate rešiti tresljaje in težava bo izginila le nekaj tisoč milj in se nato vrnila. to pomeni, da ste v dobri veri kupili nove rotorje, vendar težava ni rešena in ne bo za vedno izginila, dokler ne izvedete tega postopka. po tem posnemanju površine rotorja boste imeli gladke zavore, bolj učinkovite zavore in nič vibracij. pri nameščanju novih rotorjev je celo zelo koristna praksa, da s tem poceni postopkom vse štiri rotorje posnamete v popolno poravnavo na vašem avtomobilu.
Popačenje rotorja
Popačenje rotorja zaradi DTV je zelo pogosto, pravzaprav ima eden od sedmih avtomobilov težave z geometrijo krmiljenja, bodisi ko je izdelan na novo ali po tem, ko je sunil robnik ali udaril v veliko luknjo. Nepoučeni ljudje še vedno pravijo, da so moji rotorji zvit. No, inženirska dejstva so, da se rotorji ne zvijajo, izdelani so iz litega železa, so zelo močni in jih je mogoče občasno ogreti in ohladiti ter se ne bodo popačili, to počnemo dan za dnem na naših dinosaurjih v laboratoriju EBC. Zato ves svet še vedno uporablja lito železo kot material za zavorne rotorje vozil, nikoli ni bilo nič, kar bi ga premagalo in verjetno nikoli ne bo. Stroji Pro Cut delujejo tako na navadnih rotorjih, še bolje pa na rotorjih z režami in vrtanjem vseh vrst.