Novi srebrno sivi rotorji GEN 3 in logika v ozadju
V zadnjih nekaj letih je EBC Brakes izboljšal svoje obrate za proizvodnjo rotorjev, zdaj je več kot 80 % naših ulitkov rotorjev proizvedenih v Evropi, 100 % strojne obdelave za športne rotorje pa se opravi v Združenem kraljestvu ali ZDA.
EBC je v začetku leta 2023 prešel na novo srebrno sivo barvo premaza v slogu Geomet, fotografija nasproti od razstave AutoSport pred nekaj leti prikazuje, kako so bili naši rotorji videti prej, spodnja fotografija pa prikazuje nov izdelek.
Razlog za zamenjavo
Srebrna barva pusti pokrov rotorja ali pesto srebrn videz po namestitvi – večja je verjetnost, da se bo ujemal z originalnimi barvami rotorja vozila, zato sta sprednji in zadnji del avtomobila videti podobna, če ste zamenjali samo eno os
Nova srebrna barva ima veliko višjo odpornost proti koroziji v primerjavi s prejšnjo črno jedkano barvo (termično črne različice)
Barvanje se zdaj izvaja kot del proizvodnega procesa rotorja v dejanski livarni. Ta objekt je okolju prijaznejši in je kakovost zraka nadzorovana, poleg tega pa pomeni, da so ulitki rotorja prevlečeni takoj po strojni obdelavi in pranju, tako da ni časa za površinsko korozijo, ki se zgodi nekaj minut po tem, ko je rotor opran in ostal kot golo železo.
Temu pravimo … GEN 3
Izdelano iz litega železa G3000
Zavorni rotorji EBC Automotive so izdelani iz litega železa specifikacije G3000, celotne specifikacije in lastnosti pa si lahko ogledate tukaj! Številke odtekanja nad tem bodo povzročile vibracije po 3000 do 4000 miljah zaradi tega, kar imenujemo variacija debeline diska, kar ni garancijski pogoj. Torej vidite, da to ni poceni zavorni kolut iz uvoza. Ti zavorni koluti imajo najvišjo celovitost in kakovost izdelkov na poprodajnem trgu. Nadomestni disk OE kakovosti, izdelan iz najfinejšega železa in je popoln nadomestni disk za vsak avto.
Vsak rotor EBC je pregledan na tem stroju. Tudi če je izdelan na najsodobnejših natančnih strojih, temu procesu ne uide niti EN posamezen disk, kar zagotavlja popolno poravnavo diska. Če med namestitvijo opazite utekanje na vašem avtomobilu, bo to zagotovo posledica poravnave šasije, ki se zgodi pri enem od sedmih avtomobilov, običajno zaradi sunkanja robnika ali udarca v luknjo na cesti pred vožnjo.
Izjava o kakovosti
EBC proizvaja veliko večino svojih avtomobilskih rotorjev, vključno z
Vrhunski zavorni rotorji v Veliki Britaniji ali Evropi.
Težave z geometrijo
Eden od sedmih avtomobilov ima v svoji življenjski dobi težave z geometrijo, ki lahko vplivajo na krmiljenje in povzročijo tresenje zavor. To NI problem kakovosti izdelka! To se lahko zgodi, če preprosto sunete robnik ali zapeljete čez luknjo. EBC ni edini pri prepoznavanju te težave, ampak je edini dobavitelj zavor na planetu, ki je pripravljen ponuditi diagnozo in rešitve.
Težave z namestitvijo ali izčrpanostjo pesta
Ti povzročijo tako imenovano DTV. Spodnji videoposnetki prikazujejo, kako popraviti tresenje zavor, ki ga povzroča DTV (različica debeline diska). DTV se razvije v avtomobilu po 3000-4000 miljah zaradi iztekanja, vgrajenega v avto, ali zaradi nepravilne poravnave rotorjev ob namestitvi. To je precej pogosta napaka pri sodobnih avtomobilih in mnogi avtomobili to zahtevajo ob vsaki menjavi rotorja. vozniki tudi zamenjujejo popačenje pesta s težavo s kakovostjo rotorja, vendar je v 99% primerov dtv težava avtomobila, ne pa kakovost rotorja. rotorje lahko zamenjate kolikorkrat želite, poskušate rešiti tresljaje in težava bo izginila le nekaj tisoč milj in se nato vrnila. to pomeni, da ste v dobri veri kupili nove rotorje, vendar težava ni rešena in ne bo za vedno izginila, dokler ne izvedete tega postopka. po tem posnemanju površine rotorja boste imeli gladke zavore, bolj učinkovite zavore in nič vibracij. pri nameščanju novih rotorjev je celo zelo koristna praksa, da s tem poceni postopkom vse štiri rotorje posnamete v popolno poravnavo na vašem avtomobilu.
Popačenje rotorja
Popačenje rotorja zaradi DTV je zelo pogosto, pravzaprav ima eden od sedmih avtomobilov težave z geometrijo krmiljenja, bodisi ko je izdelan na novo ali po tem, ko je sunil robnik ali udaril v veliko luknjo. Nekateri vozniki še vedno pravijo, da so moji rotorji zvit. No, inženirska dejstva so, da se rotorji ne zvijajo, izdelani so iz litega železa, so zelo močni in jih je mogoče občasno ogreti in ohladiti ter se ne bodo popačili, to počnemo dan za dnem na naših dinosaurjih v laboratoriju EBC. Zato ves svet še vedno uporablja lito železo kot material za zavorne rotorje vozil, nikoli ni bilo nič, kar bi ga premagalo in verjetno nikoli ne bo. Stroji Pro Cut delujejo tako na navadnih rotorjih, še bolje pa na rotorjih z režami in vrtanjem vseh vrst.